Tisdag

Idag har det varit/är riktigt fint väder! Solen lyser, det blåser lagomt mycket och himlen är nästan molnfri.

Dagen började med att göra sig klar, som vanligt. Sedan gick jag, mamma och Isac ner på stan ett par timmar, köpte inget - hittade däremot en snygg klänning men lät den vara pga priset! Jag är snål nu, än har vi inte varit i Borås. ;) Imorgon bär det kanske av till Gällstad, där är det mycket billiga kläder! Men det är dock inte säkert att vi far, beror på om vi får låna Mats bil, Patrik och Simon ska ha den andra (typ). Efter att vi hade varit på stan for vi hem till Carola och Mats för att äta middag, potatis och köttgryta & efter det blev det jordgubbar - supergott!! Dom var stora och saftiga, precis som man vill ha dom. ;)

Ikväll blir det nog att ta en promenad längst stranden med mamma, får väl se om någon annan hakar på också. Då bli det till att fota, tror jag. Det är såååå vackert här! Växterna, husen, vattnet - ALLT! =)

Nu ska jag ta och se lite tv, skriver väl mer imorgon.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0