Tisdag

Det gick ba fint på jobbet idag, var dock väldigt trött. Somnade ett tag på soffan när jag kom hem, men bara några minuter - lär ju sova gott i natt istället! Ska snart dra en film, 27 dresses. Skulle se den igår, men somnade.

Imorgon ska jag sova ut, behöver det verkligen. Har inte sovit mycket de senaste nätterna, inte dagarna heller för den delen. Börjar förresten med detoxen imorgon, ser fram emot det. Blir förhoppningsvis piggare, har känt mig så hängig och trött nu ett tag.

Egentligen har jag inget vettigt att skrvia, är inte heller på skrivhumör - skriver bara för att ha skrivit denna dag.
Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men hörredu jobbar du inte i morgon?



Om inte, ta ett dopp med mig! (A)



Detoxen, vad är det?

2008-07-15 @ 23:08:07
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0