Söndag

Idag var vi i Jönköping på både IKEA & a6, hittade ett halsband på rea. - Inte vilket halsband som helst heller, utan ett som jag velat ha sedan tidigare. Det är en jordgubbe med som.. diamanter på. Ett längre halsband. 23, 50 spänn, prisvärt! =)
På IKEA köpte jag ett paket med doftljus, vanilj. 42 st - 19 kr. - BILLIGT! Till dom köpte jag en rätt snygg & stilren hållare, 59 kr. Är nöjd med mina köp & i stortsett med hela dagen - det var väl bara lite halvdrygt att gå omkring på IKEA i 2 timmar (om inte mer) utan att känna att man behövde nåt speciellt. Men, det gick bra.

Vi åt middag hos Mats och Carola - supergod paj & lika god sallad. (Det var pressad vitlök i den, mumma.)
Har nästan nyss kommit hem, eller ja, hem & hem.. Till lägenheten - men jag tycker det känns som hemma, typ. Ska snart lägga mig och läsa vidare i boken, nästan så att jag längtar. ^^

Nu har jag inget vettigt att skriva, tror jag.
Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska slita loss halsbandet från dig när du kommer hem mohahaha



Opps..då är jag inte hemma (A)

2008-07-07 @ 11:47:36
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0