Onsdag

Idag har jag bara chillat, sett TV, läst & sovit. Såg filmen "cassandra's dream", den var rätt skum faktiskt... Men bra på sitt sätt! Tidsfördriv, iallafall. Somnade ca 30 minuter av filmen, kanske förklarar varför jag tyckte att den var konstig.

Imorgon ska vi kanske till Gällstad, hoppas jag hittar några kläder där. Känner att spendera pengar. Funderade på att dra en sväng förbi stan för ett tag sedan, men jag orkar nog inte - vet inte ens om nåt är öppet nu?

Isac har varit hos grannen heeela dagen, skönt!! Det är nån kille i hans ålder som gillar lego & x-box, perfekt.

Nu har jag inget vettigt att skriva.
Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: sanna

Check me out!

2008-07-09 @ 18:04:43
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAha, typ din dröm att han är borta! ;)



Nä jag har ingen aning hur han ser ut...

2008-07-09 @ 18:19:32
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0