Onsdag

Sitter just nu och väntar på att pappa ska komma hem, vi ska tapetsera. Senare ska jag, farmor, mamma och någon av farmors kompisar fara på bio - mamma mia. Tycker den verkar bra!

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske bara ta det lugnt - som alltid. Eller om jag ska ta och hitta på nåt, men jag vet inte om jag orkar. Känner mig så trött, sov inte speciellt länge denna natt heller. Men det är inte så att jag känner att det är jobbigt att kliva upp, utan då är jag pigg. Det är mer framåt kvällen jag blir trött, men det kanske är bra? Har då lyckats vända tillbaka dygnet!

Drack min första detox-dyck idag, den var faktiskt god. Smakade inte alls gräs, som mamma sa - mer som nyponsoppa tycker jag. Däremot vet jag att den andra drycken är ganska äcklig, tyckte då det när jag fick smaka av mamma när hon "detoxade".

Nej, nu ska jag nog ta och se vad Isac gör/ser på (för jag vet ju att han ser tv).
Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0