Måndag

HEMMA! Efter en dryg tågresa som fan, är man äntligen hemma i älskade Vindeln (som jag säkert är less på snart). Börjar jobba imorgon, klockan 7-16, kung. 

Snart ska vi äta lunch, sen blir det nog att dra en sväng förbi dammen i t-lund, hälsa på Linkan o Burman! Var ett tag sedan jag träffade dom nu, haha. Fint väder verkar det då bli, kanske har klätt mig för varmt? Men jag orkar ändå inte byta om, ska ju lix köra moppe så det drar väl kallt.

Ska bo med farmor nu några dagar, sen kanske det blir att dra till Norge över en helg, typ. Med pappa, Olga, farmor o farfar. Och Isac förstås. *Suck*, haha kanske är jag lite elak nu, men jag är faktiskt riktigt less på honom! Skönt att vi är hemma så han får vara med någon annan än mig och mamma.

Nu har jag inget mer att skriva, ska väl äta snart.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0