Måndag

Idag har vi varit i Borås hela dagen lång. Kollade nog på alla shoppingcentrum som finns, känns det som. Hittade dock bara en.. "byxdress", mjukgörande kräm & ett ljus som luktar vanilj. Mamma däremot hittade massor av saker/kläder. Kan lägga in en bild på "byxdressen" om jag hittar nån.. Ska leta nu, haha.

Så ser den ut! Tycker att den var rätt frän, praktisk också. Behöver inte tänka på vad man ska ha till osv.. =)
Och bara för att vara som alla andra så måste jag väl skriva var jag köpte den - och pris. Haha!
Lindex, 179 kr. (Tror jag!)


Ikväll har vi bara tagit det chill, var just i lekparken med min bror. Han heter Isac förresten. Det var rätt skoj, faktiskt. Det blir inte bättre än vad man gör det, eller hur man nu säger...  Åkte lite linbana - den första jag har åkt som faktiskt går hela vägen & lite till. Gungade lite gungbräda (inte en vanlig, utan en som snurrar), trots viktskillnaden var det roligt. =) Blev dock ganska ordentligt blöt - det regnar. På vägen till lägenheten (som är på andra sidan vägen...) gick Isac mot fel hus, och jag pekade och sa: "Isac, visst vet du att det är där vi bor?", Isac suckade och fortsatte gå mot det jag ansåg var fel hus. Visade sig att det var han som hade rätt, inte jag. PINSAMT, jag brukar aldrig ha fel när jag är med honom! *Suck* Lite självägd där, hehe. Gjorde en Mattias, med andra ord! ;)

Imorgon ska vi ta det chill, funderar på att dra en sväng på stan eller nåt i den stilen. Skulle vara kul att inte bara göra ingenting hela dagen. På kvällen blir det myskväll, Mamma och Patrik ska på "Pluto", vet inte om Simon ska med eller inte. Hur som helst så blir det mys hemma med film & nåt gott.

Ska snart sätta mig framför TV:n igen, eller lägga mig i sängen & läsa. Nu är jag på sida 240, eller nåt i den stilen (av 318). Snart läst ut den, med andra ord. Den är fortfarande lika bra!

Näe, nu kanske Simon vill sova. Han ska upp tidigt imorgon och jobba, nästan så att jag lider med honom (fast han vill ju jobba, så han kanske inte lider).
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0