Lördagkväll

Imorgon lär jag nog inte skriva nåt, har fullt upp hela dagen.
Först ska vi till Gällstad en sista sväng, shoppa lite till! Vet inte om det blir bara jag och mamma, eller om dom andra också följer med. Sen ska vi städa/packa. Sen ska vi upp till Carola o Mats för att äta middag och så, sen far vi med tåget. Tänkte att jag kunde passa på att skriva lite nu istället då.

Längtar som sagt hem, saknar alla kompisar! Får ta och hitta på nåt på måndag, lär väl inte vara allt för trött efter tågresan, sover nog den största delen av tiden.

Haha, så mycket hade jag att skriva.. Hör av er imorgon, lär väl sitta och ha tråkigt på kvällen!
Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0