Lördag (söndag)

Sitter just nu och dricker en kopp te, nästan så att det känns plågsamt när man tänker på att det är en kopp kvar efter denna - måste dricka 1 liter/dag. Smart som jag är sparar jag allt till kvällen.

Skrev inget igår, men jag gjorde inte så mycket. Var på dammen med Linus och Anton till dom stängde, sen for jag och Linus hem till mig och såg en film med Oliver. Mina jag och Irene, alltid lika sjuk! (Fast det vore ju konstigt om den blev mindre sjuk andra gången man såg den, eller?)

Idag var jag också på dammen med Linus och Anton, for hem till middagen. När jag var ungefär vid Natta (www.lillalitenmindre.blogg.se) tog min bensin slut! Jag styrde den hem till henne och hade turen att få bensin av hennes pappa. Jag får väl bjuda tillbaka någon gång när hon behöver, eller nåt. Nu ikväll har jag varit med Linus, först körde vi lite moppe, sen hyrde vi en film - blackout. 3 personer fastnar i en hiss, 1 av dom är seriemördare och så händer det lite saker, typ. Helt okej film, tycker jag. Ganska äcklig på sina vis. Och på tal om filmer, nu är det American History X på tv, ska nog se den bara för att alla andra har gjort det & inte jag.

Drog en storstädning av garderoben efter middagen, behövdes för att få plats med allt nytt jag har köpt. När jag hade fått ut allting såg det tomt och luftigt ut, sen när jag hade stoppat in allt nytt så var det lika fullt igen. Så har det varit nu dom senaste gångerna jag har rensat- börjar kanske bli lite av en ond cirkel? Aja, nytt o fräsch iallafall!

Imorgon vet jag inte vad det blir, får väl se. Rätt vad det är har jag hamnat på dammen då med, men jag vet inte - orkar inte tanka, kostar så mycket. Kanske ska ta sovmorgon imorgon, skulle vara skönt. Har vaknat vid 9 senaste veckan (utom tisdag o torsdag, då vaknade jag ju 6 pga jobb) och nog blir man trött på kvällarna, men det är väl bra antar jag.

Nej, nu ska jag ta och kika på filmen innan den har tagit slut, vill ju hinna förstå handlingen.
Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0