Lördag

Dagen började med att jag var sur, min propeller till lillebror snurrade runt i sängen (vi delar) så jag vaknade. Kunde inte somna om, klev upp och gjorde mig klar. Sen for vi till Thomas och hans särbo (?) i Blidsberg, dom var trevliga. Thomas är han vi lånar lägenheten av. Dom gick ut en sväng, jag och Isac såg en film - Jumanji, eller nu hur det stavas. Isac hade aldrig sett den, så då blev det så att vi såg den. Egentligen tycker jag att den är ganska dryg.

Ikväll blir det nog bara till att slappa, typ läsa/lösa sudoku/tv osv. Hör av er ifall ni känner för det!
Taggar morgondagen, 17.48 far vi typ från tågstationen i "vaddetnuhette" som ligger ca 5 mil härifrån, så vi lämnar väl Ulricehamn där vid halv fem.

Just nu sitter Isac inne i TV-rummet och leker, det är så fult att han pratar med sig själv tycker jag. Bara så att alla vet!
Mamma, Patrik o Simon är hos Mats o Carola. Jag orkade inte följa med, känner mig så trött. Dessutom kan jag inte röra huvudet som jag vill, har ont i nacken. Fast inte jätteont, bara så ont så att det.. eh.. känns.

Nu ska jag nog se på TV igen. Förresten! Bara för att vara lite dryg så måste jag ju skriva att jag är med på "dagens fråga" på apberget idag, "Brukar du svara på dagens fråga? - Näe, man kommer ju ändå aldrig med. :)" Haha, jag skrev faktiskt så för att jag trodde att jag skulle komma med om jag gjorde det, och jag har sagt till Alexander att jag skulle komme med inom en vecka (bara för att han hade försökt länge och äntligen kommit med när vi snackade, typ).

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0