Fredag

Igår var vi till Gällstad, köpte 2 linnen, 2 tunikor & 3 långa t-shirts - allt för 459 kr. Kändes ganska så värt. På kvällen gjorde vi inget speciellt. Eller jo, vi plockade körsbär på förmiddagen, mumma!

Idag har vi inte heller gjort nåt speciellt, hälsade på Carola o Mats, träffade Hanna, Roger, Melker & Matilda där. Sen for vi hem, eller jag och Isac for hem och dom andra for på stan. Senare åt vi middag, gick en promenad, sitter här.
Mamma, Isac och Simon ser på film, "Arn". Jag är inte så mycket för sådana filmer så jag orkar inte se.

Snart är det söndag, jag längtar! Imorgon ska vi inte göra nåt speciellt tror jag, blir regn så vi strunar i båtturen. Kanske ser lite film och bara tar det chill (som vanligt, typ).

Nu har jag inget skoj att skriva, känner mig inte alls på blogghumör, men det var nån dag sedan så jag tänkte att jag skulle skriva iallafall.
Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0