Fredag

Idag sov jag rätt länge, till halv 12. Längre än vad jag brukar iallafall. Vaknade av att mobilen hade lite batterier - då låter den så mycket. Alla utom Simon (som också sov) var borta, dom var på stan. Slappade ett par timmar, såg TV och sådant. Sen när dom kom hem ville mamma ha med mig ut på stan, för det är roligare att gå med en tjej, än med 2 killar. Enligt henne. Så vi gick där nån timma. Köpte dock inget, eller jo! En pocketbok om en hora i manhattan, får se om den är bra, ska nog börja läsa den ikväll.

Imorgon ska vi till Timmele på kalas, tror det var Melker som fyller år. Han är sååå söt! Fast nu är det ju 2 år sedan jag såg honom, han har väl blivit aningen större nu då - men säkert ändå söt! Sen har vi ju Matilda (?), hans lillasyster, vet inte om jag har sett henne eller inte, faktiskt. Spännande!

Skumt folk finns det här också, typ pedofiler. Haha. Jag orkar inte berätta via internet, så om nån vill veta vad jag menar så berättar jag väl det när jag kommer hem. =)

Nu ser jag lite halft på TV - svampbob. (Isac har valt). Det är nåt om nån som fyller 16 och hennes pappa förstör hennes födelsedag - som alltid, typ. Fast nu kommer Svampbob och räddar dagen, med hjälp av en båt & fiskarnas "backstreet boys", typ.
Visste inte att dom hade båtar under vattnet!

Nej, nu har jag inget att skriva.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0