Söndag

Har just ätit, gott var det kan jag lova. Kyckling med gósallad (fetaost). Väntar på att Malin ska höra av sig, ska se film. Full of it, heter den. Agnes sa att den var bra, handlar om en kille som ljuger jättemycket för att någon hade sagt att han skulle lyckas med nåt då, och så blir allt sant (tror jag), verkar i alla fall kul.

Imorgon börjar skolan, spännande. Hoppas mina kläder hinner torka innan, så jag har nåt att ha på mig - drog en tvättdag idag. Alldeles nu kom bror in, ska äta sina köttbullar... Intressant, vet.

Nej, nu har jag inget mer att skriva. Livet leker.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: LinkanThaBoy You know ;)

Var bara tvungen att ha så coolt namn B)

Den filmen ska jag försöka ladda hem :)

Jag sitter faktiskt och läser din blogg :)

Läste nyss ut Lizas så nu läser jag din :)

Roligare än att läsa en bok :P

2008-08-19 @ 00:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0