Måndagmorgon

Jaha, då var det ungefär 20 minuter kvar till bussen går, sitter just nu i min brors rum. Han sover, helt otroligt att han inte har vaknat av att jag kom in, startade datorn, knapprar på tangenterna och dessutom levde om lite med stolen. Sover nog hårt, skulle jag tro. Sedan får jag inte glömma att berätta att han slog huvudet i väggen, men vaknade i alla fall inte. Då är det illa.

Har inget busskort än, glömde skicka in papprena i tid. Eller nja, jag såg inte datumet när det skulle vara inne. Hoppas jag får åka gratis ändå, annars lånade jag en hunka av Olga ifall det skulle köra ihop sig.

Funderar just nu på att hämta mitt äpple och stoppa i väskan, annars lär jag glömma det - vilket kan bli jobbigt, vet ju aldrig när vi får lunch. Fast jag skulle tippa på att det blir kring 11-12. Undrar hur det blir med maten, ska man säga till att man vill ha special kost om man vill det, eller ska man bara ta av veg. maten? Nog för att jag äter fisk och kyckling, men det var korv och potatismos idag, hoppas dom har sallad!

Nu regnar det ute, bra start på skolåret? Näe, skulle inte tro det. Säger det, aldrig lönt att fixa håret på morgonen för det blir ändå bara förstört så fort man kommer utanför dörren.

Nej, nu ska jag ta och kila, 15 minuter kvar innan bussen går från busstationen. Eller egentligen 20, men jag ska ju hinna gå dit också. Eller nja, till konsum ska jag gå, orkar inte kliva på varken här utanför eller på busstationen, ska ju träffa älskade syster-yster & åka med henne.

Hoppas på finklassen nu då!
Ha det gott.

Kommentarer
Postat av: felicia

Ja det känns väl inte så jätteul :P

Men du ska börja gymnasiet eller?

2008-08-18 @ 08:18:50
URL: http://felici.blogg.se/
Postat av: felicia

okejj, jag får väl hoppas på att det inte blir så jobbigt ^^



Okejj va bra att din dag var bra x)

2008-08-18 @ 17:02:48
URL: http://felici.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0