Lördagnatt

Har alldeles nyss varit med min syster (Malin), såg film & åt fruktsallad. Hade egentligen tänkt se "full of it", Agnes (andra syster) säger att den är bra, men den var så seg att få hem så vi såg 54 - handlar om en bartender och hans tid som det, typ. Bra är den i alla fall, eller nja, den duger. Sitter för tillfället och lyssnar på "stay with me" med DJ ironik, den är skön. Och sorglig.

På måndag börjar skolan, LP1b, östra. Känns spännande med nytt folk och sådant, dock drygt med bussresorna vareviga dag. Längtar till jag får flytta hemifrån, förhoppningsvis nästa år. Var hos mamma idag och kollade igenom saker, typ porslin osv, fick ihop 3 banankartonger med saker som kan vara bra att ha, lite förberedd är jag ju.

Måste bara berätta att denna sommar har varit helt annorlunda jämfört med alla andra jag har varit med om än så länge. Har verkligen varit mycket känslor inblandade, både på gott och ont. Har i alla fall fått lära känna nytt folk & några av dom är riktigt trevliga personer. Första delen av lovet var jag mest bara själv, tänkte på allt mellan himmel och jord. Känns bra att faktiskt kunna ha roligt med sig själv, inte behöva vara med någon hela tiden. Nu, sista veckorna har det varit fullt ös (medvetslös, haha), har verkligen haft det roligt.

Nej, nu ska jag ta och lägga mig tror jag. Ska försöka ta mig upp någorlunda tidigt imorgon, kanske kring 8. Vill försöka få till det så jag blir trött på kvällen och kan sova länge innan skolan. Godnatt.
Ha det gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0