Ba för att

Egentligen har jag absolut inget speciellt vettigit att skriva, är bara på humör för att trycka på tangenterna (stavas det så?) och det känns lite smått ovärt att trycka utan mening, eller nåt.. Är ganska trött, ska nog sova snart. Orkar bara inte gå upp, det är så kallt där, tror jag. Brukar då vara det. Kan ju ta och passa på att berätta att jag är lite halft förkyld, har hosta i alla fall. Det känns lite jobbigt, nu när skolan börjar och allt..

Innan jag lägger mig vill jag bara berätta att Linus Johansson är den finaste vän som finns. Den bästa vän jag har & jag hoppas vår vänskap aldrig tar slut. Men det tror jag inte, har tänkt på det ett tag nu - att det kanske på nåt sätt är tänkt att vi skulle träffas? För vi har känt varandra snart 2 år (kanske inte så länge, men intensivt) och jag tycker det känns underbart att ha en vän som honom. Trots allt bråk och tjafs som varit har vi ändå alltid blivit sams igen, dessutom mår jag väldigt bra av honom & kan berätta allt jag utan att vara rädd att han berättar för någon annan - jag litar på honom. Som sagt, finaste vännen som finns. Jag kan helt utan tvekan säga att jag älskar honom. För det gör jag, jag älskar honom som om han vore min bror. =)

Så, återigen - godnatt & ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Intresserad av en ny design?

Kika in genom länken nedan då. =)



http://artondejuni.blogg.se/2008/august/designutlottning-9.html



Lycka till!

2008-08-17 @ 01:17:24
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: beautyangel

Behöver du hjälp med designen? Kolla då in i min blogg för mer information. Jag gör headers gratis. :)

2008-08-17 @ 01:30:21
URL: http://beautyangel.blogg.se/
Postat av: LinkanThaBoy You know ;)

Ååå :]

Var snällt skrivet :)

Kan säga att jag kan berätta allt för dig med, du är verkligen en perfekt kompis, du är den absoluta bästa kompis jag har, och den jag kommer ha :)

Du gör mig alltid glad :)

Och du har en personlighet som är underbar, och det finns ingen som kan ändra på hur mycket du betyder för mig, de är som du som alla borde vara, då skulle de aldrig finnas bekymmer, för du gör nästan aldrig nått fel, du säger aldrig dumma saker åt andra eller nått, du är den perfekta kompisen, och jag älskar verkligen dig jätte mycket som kompis :)

2008-08-19 @ 00:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0